sábado, 8 de enero de 2011


Barrejant colors (ceres)


Aquesta làmina demanava seguir diferents passes:


1. Havíem de dibuixar diferents figures abstractes i pintar cadascun dels espais amb ceres de diferents colors.


2. Després havíem de difuminar els espais amb paper.


3. Tornar a fer altres dibuixos dalt dels altres i tornar a pintar cada espai per tal de veure com es mesclen els colors.


4. Dibuixar dos cercles, dos triangles i dos quadrats dalt els altres dibuixos.


5. Retirar la cera sobrant amb el tap d’un bolígraf


6. Tornar a pintar les figures geomètriques.


En la primera part de la làmina vaig fer servir massa cera i no la vaig difuminar des del principi, la qual cosa em va donar problemes i una gran pèrdua de temps. Un altre entrebanc va estar el fet de poder pintar les parts més petites de les diferents figures ja que les ceres tenen les puntes molt gruixades i em sortia. Em va costar molt de temps, però el resultat va ser bastant bo. Durant aquesta làmina vaig descobrir les infinites possibilitats que dona treballar amb cera i els dibuixos que poden sortir si rasquem amb qualsevol objecte (bolígrafs, escuradents, etc). Continuo insistint en la cura que s’ha de tenir per tal de no embrutar molt el treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario