viernes, 7 de enero de 2011





Dibuixem peixos molt divertits






Comencem a treballar amb les ceres i com encara estic a casa ho he fet una mica malament. No he entès bé el que havia de fer La làmina consistia en anar fent peixos però adaptant-los a altres formes. Després en la làmina següent s’havia de pintar amb les ceres utilitzant diferents colors imitant la mar. Aquesta és la part que jo no vaig entendre i vaig pintar, però utilitzant pocs colors i sense cap motiu que mostri la mar. La idea principal era que desprès de fer els nostres peixos la mar d’originals i d’haver pintat el full de darrera, s’havia de repassar ben fots els dibuixos perquè quedessin gravats a la part posterior del full.

UY UY, ara es tractava d’utilitzar tècniques i imaginació. L’hem feta bona, imaginació jo? No sabia d’on treure les formes dels peixos. Com que d’això anava bastant escassa, vaig començar a fixar-me amb tots el que tenia al meu voltant. El primer com no va ser un mòbil, aparell que ja forma part de la meva vida quotidiana i vaig pensar, perquè no? Dit i fet ja tenia el meu primer peix adaptat a les noves tecnologies. Poc a poc van anar sorgint els altres, un ganivet, una abella peix, una carabassa (quasi estem arribant a Halloween), peix escombra, etc. El que més m’ha agradat el piano de cola transformat en un tauró. Va acabant sent d’allò més divertit, m’ha agradat el resultat final d’aquesta primera part del treball.

La segona part era la de fer un fons que imités un fon marí, com ja he dit em vaig equivocar i el resultat no va ser del tot el que na Carmen demanava però en va dir que ja estava bé. Com sempre gràcies per ser tant compressible.
Després de repassar els peixos van quedar marcats a la part de darrera del primer full. No em va sorprendre el resultat final, encara que em va agradar veure un altre vegada els meus peixos al inrevés i amb un petit toc de color.
Primer dibuix



Resultat després de repassar

No hay comentarios:

Publicar un comentario