sábado, 8 de enero de 2011



Mesclem colors amb temperes.

Amb aquesta tècnica hem fet dues làmines. En les dues havíem de dividir el full en 30 parts, fent diferents formes:

•En la primera làmina només podíem utilitzar els colors primaris ( groc, blau i magenta) i a partir d’aquí aconseguir 30 colors diferents. També podíem utilitzar el blanc.
• En la segona també podíem incloure el negre.



La primera impressió va ser que no seria molt difícil, però conforme anava fent diferents colors veia que ja no sabia com continuar mesclant per tal d’aconseguir més colors. La veritat és que de tant en tant fèiem una ullada al treball de les altres companyes i fins i tot de vegades robava algun que altre color. Poc a poc vaig anar acabant la primera làmina i crec que encara podíem fer més colors continuant mesclant els colors ja mesclats. Quasi al final vaig anar descobrint que es tractava d’anar regulant la quantitat de tempera que utilitzava.


Un dels majors problemes que vaig tenir, va ser que quan feia la mescla pensava que eren diferents, però al posar-lo en el full, quan s’assecava es semblava molt a l’anterior. Moltes vegades em sortien molts colors de la gama de lila.

En la segona làmina en la qual es podia utilitzar el negre, semblava que els colors sortien més foscos i havies d’anar molt alerta en la quantitat per tal de no enfosquir-los massa. Amb el blanc podia posar més quantitat i els colors sortien amb més llum.

Menys mal que vaig pensar en dur pinzells de diferents mides, perquè sinó no hagués pogut omplir els espais més petits del full.

Personalment m’agradat utilitzar aquest material ja que dona la possibilitat de jugar a partir de quatre o cinc colors, amb una gran gamma.

No hay comentarios:

Publicar un comentario