sábado, 8 de enero de 2011

Bodegons





Bodegons


Aquí si que comença la part que més complicada m’ha resultat. No hagués dit mai que tardaria tants de dies per acabar aquesta tècnica.

La idea principal era fer diferents llistes amb les coses quotidianes que podíem veure a la cuina de casa, el menjador, per tal de poder plasmar-les en la làmina. S’havien de fer quatre en un mateix plànol per tal de destriar després un per fer-ho en gran utilitzant la làmina complerta. Com vaig suar, i el resultat no va estar del meu gust. Ja no hi puc fer més.
La màxima dificultat ha estat poder dibuixar sense tenir una mostra davant per tal de fer-la servir de guia. No sabia que dibuixar i de quina manera.








La segona dificultat va estar a l’hora de col•locar els diferents elements de tal manera que fes la sensació de perspectiva. El que ja he dit. Per a mi molt complicat i en el resultat es pot veure la mostra.









Segona part.


Ampliar un dels bodegons per poder més endavant utilitzar la tècnica de les estampacions amb tinta xinesa i després cobrir alguna de les parts amb paper de seda.


Aquesta làmina consistia en fer un dibuix d’un bodegó i pintar dalt els elements utilitzant diferents textures i tornar a fer servir tinta xinesa.


Va estar la làmina que vaig anar deixant més de costat, em suposava un gran esforç. No se dibuixar bodegons, ho sento.


Una vegada vaig tenir acabat el que semblava un dibuix, els vaig anar omplint de les textures. Menys mal que abans ja havia fet servir aquesta tècnica en les làmines anteriors perquè sinó hauria estat un desastre. M’hauria quedat tot molt brut.


L’experiència anterior també em va servir per triar el tipus de material que m’agradaria fer servir i en el qual em trobava més còmode. Ara ja utilitzava la tinta justa i feia proves abans de fer l’estampació definitiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario