sábado, 8 de enero de 2011

Difuminar ceres amb els dits

Difuminar ceres amb els dits.


Ja no poso data a l’hora de fer el meu diari, vaig fent hagi com vaig podent, les meves companyes mitjançant correus i per telèfon tenen la santa paciència d’anar-me dient els dibuixos que tinc de fer. Ara entrem en el món de les ceres o poc a poc em vaig posant al dia. No em costa perquè gaudeixo moltísim.

La primera làmina amb la que treballem l’arrastra de les ceres, tracta de posar-nos en contacte amb aquesta tècnica i les seves característiques. Hem d’anar fent cercles amb molta cera per tal d’anar després, difuminant amb els dits. Sembla fàcil però no ho és tant. Alguns colors tenen una textura més dura que d’altres i costa bastant anar arrossegant els colors per tal de difuminar-los. També s’ha de tenis molta cura d’anar netejant la taula i el full perquè no quedin taques. Enyoro molt no poder estar fent el dibuix a classe. Això em dona més seguretat.


M’agradat fer servir les ceres, encara que s’ha d’anar amb molta cura per tal de no embrutar la làmina com m’ha passat a mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario